2013年12月4日 星期三

蝦子餅❤動 ~ BRIGHTEN 一個月

試用 BRIGHTEN 分享左...十日...二十日...

好長氣的分享文呢...



















一路有讚冇彈...當中每一字每一句出自肺腑...

我想好多人會覺得...鞋不是這樣擦...

不過...我是真心的大讚 BRIGHTEN...

講真...我第一次大大力讚一個品牌...

當中沒有利益輸送...極其量是手上三支試用品...

十分感恩...讓我有機會試用到 BRIGHTEN...

好多 SISTER 知道我的暗粒久纏不癒...

有時用上太膩的護膚品會大爆豆豆...

有時用上唔岩的護膚品會敏感紅腫...

我的蝦子餅會話唔用好過用啦...

老實說...我自己曾經迷惘過...

究竟...繼唔繼續參加護膚品試用呢???

睇朋友仔的分享...我會有推動力...

希望可以有機會遇上適合我的護膚品...

機緣之下...我認識左 BRIGHTEN ...

一次過試用三支好多 SISTER 讚賞的產品...

一天一天的過去...見證面珠大大改善...

不得不讚嘆...不一定一分錢一分貨...

價錢相宜...護膚功效一樣了得...

我的蝦子餅一路唔贊成我參加試用護膚品...

始終用自己面珠做睹注呢...

不過...BRIGHTEN 令蝦子餅讚嘆...

讚我的面珠滑左...真的給我好大鼓舞...

額頭相對二十日的時候...平滑細緻左少少...

我最滿意...額頭出油的情況減少...

好少會有閃閃令的額頭出現...

唔需要經常用紙巾索索油...





















面珠毛孔收細真的令我嚇一驚...

原來...我的毛孔可以睇唔到呢...

摸落超級滑溜...真的忍唔住摸多兩下呢...






















分享文的最後...好想特別點名一讚 TONING GEL...

記得初初用 TONING GEL ...

老實說...曾經有點懷疑...

搽上面咁乾...點可以保濕呀???

何談做極速急救保濕 MASK 呢???

不要追問只要相信...因為...我不是高人...

用左三日 TONING GEL ...面珠沒有特別乾涸...

洗完面唔會有乾緊的感覺...

我有十足信心敷 MASK ...可是...

敷完 MASK 的一剎...面珠依然睇唔出急救左...

不過...第二朝洗左面...感覺會好正...

面珠會有水嫩感...睇得到...摸得到...

真心覺得 TONING GEL 值得一試...

我已經得到驚喜啦...




















希望...你會有你驚喜...









聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


產品及產品說明由品牌 BRIGHTEN 提供...


沒有留言:

張貼留言