2014年3月17日 星期一

❤ 手上添花 ~ ALL-BELLE 指甲貼

ALL-BELLE 眼睫毛...讓師奶仔出得廳堂...

可惜...只有明眸...

一伸手就已經自暴其短啦...

手指缺少左少少呢...

不過...搽指甲油...我真的少之又少...

事關打掃煮飯...一手一腳包辦...

搽指甲油只有揩花收場啦...

唔搽甲油...咁用指甲貼啦...

ALL-BELLE 指甲貼有多種款色...

我有其中三款...

糖果色鈕...浪漫心心...太空漫遊...






















太空漫遊...一包有十二隻貼紙甲...一個甲尺...






















貼上指甲貼...
























磨去多出的貼...攪掂...






















係唔係好魔幻呢???






















我既手指甲太大...指甲貼唔太足夠覆蓋邊邊位置...

遠睇唔多覺...近睇會現形...

太深沉的顏色始終唔太適合我...感覺好似中左毒咁...






















浪漫心心...我覺得最襯我...























我一次貼哂五隻手指...























慢慢一隻隻磨走多餘的位置...
























手上添上花...係唔係十足一個貴婦呢???


























如果...指甲貼可以大塊多少少...

我會覺得完美...



























聯絡我 bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


產品由品牌 ALL-BELLE 提供...

沒有留言:

張貼留言