2014年3月13日 星期四

❤ LITTLE TWIN STARS 星夢手挽袋 @ U周刊

一星期前...大妹妹話我知 U 周刊有贈品...

LITTLE TWIN STARS 手挽袋...一共三款...

當時...我已經打定輸數...

唔會諗住買到...

只要能夠買到一款我已經好感恩了...

點解我咁心灰???

因為...雜誌未到已經全部會俾人 KEEP 起...

唔會有得買...但...

當日會在 YAHOO 拍賣高價放出...

幸運地...我買到一個...















三本雜誌加一個靚爆星夢手挽袋...













不是我最鍾意的藍色款...

但是我已經心滿意足了...

其實...唔單止我一個行動...

發散左我兩個妹妹同蝦子餅揾架...

結果...我的大妹妹老公買到藍色呀...

係唔係好靚呢???

和風感覺的 LITTLE TWIN STARS...
















藍色手挽袋未到手...不過...

我已經急不及待要分享我心中一分難以掩蓋的興奮...

謝謝大妹妹...









聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言