2014年3月24日 星期一

◕‿◕ 一分錢一分貨 ~ 凱施餅店件件CAKE

凱施餅店...開業多年...

我買麵包食多...

蛋糕真的第一次...
讓我想當年一下...

我的中學校舍附近有一間凱施餅店...

早上我會買麵包做早餐...

偶然放學會買芒果 PANCAKE 做 TEA ...

蛋糕唔係唔吸引...只是...周街食唔太方便呢...
























十元一件...買了四件...

埋單四十元...價錢好實惠...























一件焦糖...

焦糖味甜過火...唔太鍾意...

只有...我自己一個食哂...






















一件士多啤梨...

甜度岩岩好...慕絲食落唔夠幼滑...

配上上層士多啤梨醬...增添小小酸味...























一件芒果...

慕絲食落比士多啤梨味幼滑...

芒果味足夠...配上頂層啫喱...味道好好...























一件朱古力...

朱古力花最好味...食落甘甘地...

慕絲就甜左少少...

























十元一件蛋糕...我覺得超值...

味道不過不失...偶然嗜甜絶對食得過...










聯絡我 bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言