2014年3月28日 星期五

◕‿◕ 呵護粉頸 ~ NATIO 澳洲全效修護頸霜

面珠一向是女人最着重的地方...

點解???保養唔好出現皺紋會透露自己既年齡秘密喎...

只要面珠靚靚自然可以呃得下人啦...

其實...只...岩左一大半...

頸上的紋一樣會顯露年齡秘密呢...

老實講...我自己唔會為頸去籌謀...

我只會用潤膚露搽一搽就算了...

不求修護...但求滋潤...

不過...原來...唔掂...

一定要對症下藥...

NATIO 澳洲全效修護頸霜...

一百克價值二百二十元...






















頸霜用上吱吱裝...





















純白色 CREAM 狀...質感細滑...

聞落有少少香味...






















利用掌心温熱頸霜...用以輕拍頸部同胸口位置...

頸霜好快吸收左...可惜...摸落有少少黏貼感覺...

我個人唔太喜歡...





















用的日子唔係太耐...好難去講頸霜究竟有冇效...

我只可以講...
春夏日子太濕了...唔需要過份滋潤...

秋冬用會較為合適...

我諗我要等濕度較低的日子用會好一點...






簡介一下 ~

NATIO 集天然智慧加上項尖科技研製...

為成熟肌膚而設...推出澳洲全效修護系列...

採用革命性新成份 - 植物胜肱...

有效刺激細胞更新及膠原蛋白增生...

配合多種澳洲天然高效成份...全方位對抗衰老的侵襲...

有效抗氧化...抗皺...緊緻...飽滿...保濕及潤澤肌膚...減退肌膚衰老跡象...

茴香...乳香...沒藥的香氣有助促進肌膚更新和提升...

全效修護頸霜具有長效保濕...修護及緊緻功效...

同時減淡皺紋...色斑及均勻胸口及頸部膚色...

令胸口及頸部肌膚展示回復年輕光澤...回復水嫩彈性...

聯絡我 bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


產品由 THEZTYLE.COM 提供... 

沒有留言:

張貼留言