2014年3月19日 星期三

◕‿◕ 味夠喉 ~ 菜乾陳腎肉粥

我們的晚餐...差不多一星期一晚食粥...

一來清清腸胃...二來我們喜歡食...

皮蛋瘦肉粥...雞粥...

食得多...開始厭倦...

蝦子餅提議我試下煲菜乾陳腎粥...

我知道...菜乾粥...好多人會煲排骨...

不過...我家大人唔鍾意食粥食到有碎骨...

一大一小始終...有少少要求呢...

排骨唯有棄用...改用豬展...

菜乾...洗乾洗淨...切去菜頭...切段...





















陳腎三個...洗乾淨...汆一汆水...切片...



















豬展十五元...汆一汆水...





















陳皮一小塊...薑兩片...























米用油水浸兩個小時...






















凍水落薑片...滾水後落陳皮...菜乾...陳腎...豬展...米...

煲一小時四十五分鐘...

唔加鹽...味道已經好足夠...

唔怕太重...岩哂一家大細口味...



















陳腎性温味甘...健脾清滯...

對上腹飽脹...消化不良...貧血病患者有幫助...

如果一次食得太多會難消化...

初初我有少少抗拒...總覺得內臟膽固醇好高...

不過...偶然煲一次半次...

我諗 OK 啦...

菜乾陳腎豬展粥清左煲...可以 ENCORE ...









聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


沒有留言:

張貼留言