2014年2月28日 星期五

◕‿◕ 平民快餐 @ 銀河美食屋

二零一三年十二月十日...星期二...

我去左葵芳同蝦子餅食個 LUNCH...

葵芳食得的地方好多...不過...

我們選擇了快餐...

打扮街坊...裝修超級平民化...

如果要高級食材...SORRY...

平民 POST 唔岩你口味啦...

你可以先行離開...

舖頭內外坐滿人...

幸好...卡位剛剛有人埋單..

我們有緣可以試一下...

我見好多客人的飯大大碟...一定唔怕唔夠食...

睇睇餐單...價錢一樣平民...

早餐平過連鎖茶記呢...
















快餐配撘多多...

吉列豬扒...雞扒...牛扒...豬扒...

可拼配餐肉...火腿...腸仔同雞蛋...

汁料選擇一樣多...可以日日唔同汁...












我點了吉列豬扒拼餐肉配茄汁...

特別 ORDER 少飯...怕食唔哂...

不過...依然好大碟...

唔知係唔係落單的人見我係女士...

為我碎上吉列豬扒???

我見其他人原塊上...一碟有一塊半...

碟旁伴有沙律醬...



















蝦子餅點了雞扒炒公仔麵...

雞扒好入味...火喉十足...

麵食落乾身一點會較為好...






















以份量評價...真的無話可說...

大大碟...大男人夠哂食...

以價錢評價...依然無話可說...

不用四十元一個餐...我覺得算抵了...

以味道評價...吉列豬扒同雞扒好入味...

唯公仔麵太濕...








聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...



沒有留言:

張貼留言