2014年2月19日 星期三

個人唔多 LIKE ~ MYTHSCEUTICALS 鼠尾草精油

我自己本身好鍾意香薰精油...

可惜...我怕會火燭...唔敢用香薰爐...

只有用在肌膚...讓肌膚吸吸油...

MYTHSCEUTICALS 精油...好多人試過好評不斷...

我手上有一支...




















鼠尾草精油能夠收細毛孔...改善毛孔粗大和皮膚乾濕疹...

好似岩我喎...

不過...唔係好知點用...

幸好...上網查一查就可以有答案...

原來...鼠尾草精油唔可以直接搽上肌膚...

我睇到兩個方法幾方便用...





















第一個就滴兩滴在適量的温水中...用毛巾浸濕...

扭乾毛內後敷上面珠輕輕按壓...重覆七至八次...

第二個就需要添加落乳液同面霜一齊用...

每次控制在三滴以內...唔可以多...





















我就選擇加落潤膚露...搽小腿...






















小腿滋潤有光澤...只是...

我個人略嫌鼠尾草的香味有點似藥油...
























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


產品由品牌 MYTHSCEUTICALS 提供...

沒有留言:

張貼留言