2013年10月31日 星期四

◕‿◕快點潤潤喉 ~ 杞子桂圓蘋果茶

秋意漸濃...

肌膚乾...喉嚨一樣乾...

肌膚乾可以敷 MASK 保濕...

喉嚨乾唔小心唔得...一定要多點潤一潤...

早排咳到死死下...家下依然不時咳...

我諗我是轉天氣影響...要一點時日調理一下呢...

小女開始有乾咳...

帶病考試...好辛苦呢...

食藥食到苦哂面...真係陰公啦...

朝早咳得最利害...好似咳到肺甩咁...

睇到心都痛...

一睇到小女唔舒服...我同蝦子餅就會好緊張...

怕小女辛苦難受...

只有自家滋潤...補一補喉嚨...

杞子桂圓蘋果茶...聞落清香...

飲落少甜...適合一家大小飲...

我喜歡一次過煲一大煲...

一人飲兩三杯...

希望小女快點痊癒...

秋天到唔滋潤唔得呢...

大家要小心啦...




















聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

MYAGE

WESHARE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言