2013年10月18日 星期五

◕‿◕魚目混珠 ~ 杏仁南瓜海底椰湯

天氣涼...人就乾...

肌膚摸落唔滑滑啦...

我們一家要滋潤...

經常煲木瓜...試試煲南瓜...

南瓜半個...去皮去核...




















雪耳一個...浸發剪去頭...

海底椰五個...去皮...



















豬展三十元...汆一汆水...



















杏仁一撮...果皮...蜜棗...洗淨...



















十大碗水...放入所有材料...

中火煲兩小時就熄火飲得啦...

如果飲得落...可以唔加鹽...

飲落會有清甜味...

只是我家要落鹽...

南瓜煲到溶左...飲落有少少粉粉地...

好味呢...



















靜靜雞講啦...我初初同蝦子餅係煲木瓜湯...

因為...一講南瓜...蝦子餅一定唔肯飲...

唯有...混水摸摸魚...

睇睇過唔過到骨啦...

點知...一下子識穿我了...

幸好...蝦子餅最終乖乖飲了兩碗...

蝦子餅話木瓜好飲過南瓜...

好啦好啦!!!

唔用南瓜煲湯...不過...

我會試用南瓜煲糖水...

幾時???揾日啦...講左煲就一定煲...

等下啦...I PROMISE...

南瓜海底椰潤肺止咳呀...岩我同小女...

天氣轉...我同小女氣管敏感...

一時咳到死死下...勁辛苦...








聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

WESHARE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言