2013年10月24日 星期四

T_T 葵涌廣場購物中伏

原來打算夾夾埋埋出一篇換季敗物...

可惜...十月二十二日的遭遇令我打消念頭...

我忍不住要出文吐苦水呢...

話說...十月二十二日下午我去左揾蝦子餅食 LUNCH...

周圍行等蝦子餅食 LUNCH 的時候...

買了一 PACK 面膜紙 ...準備用...





















我看中了一條格仔裙...打算待蝦子餅陪我一齊買...

食過 LUNCH 後...懷着期待的心情去買裙子...

可惜...沒有新的了...只有 DISPLAY...

可惜...DISPLAY 的有瑕疵...只有放棄唔買...

蝦子餅可以陪我行多一陣...我們倆個就周圍睇下有冇岩心水...

行左好幾間睇唔岩...誰知...

千選萬選...選了爛燈盞...

買了三件上衣...合共一百二十五元...

好似執到寶咁...不過...

唔係囉...




















俾左錢 CHECK 貨已經怪怪地啦...

衣服好多線頭...算啦...

價錢咁平...諗住自己剪啦...

質地好似唔係好同 DISPLAY...薄左少少...

諗住算啦...價錢咁平...

唔出街屋企着囉...

買了新衣服...我習慣先洗後着...

點知...一洗完...發覺...衣袖竟然可以脫色...

脫色不是問題...唔好一隻脫一隻唔脫啦...

變了鴛鴦袖...我諗只可以屋企着了...


















嘩...認真 O 左咀...點解會咁呀???

除了氣憤...我已經諗唔到可以點了...

我一定唔會幫襯囉...

簡直令我對葵涌廣場失去信心...平靚正...

原來唔係間間囉...

我以後唔敢隨便去未幫襯過的舖頭了...

至少有質數保證呢...











聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

MYAGE

WESHARE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言