2013年10月17日 星期四

我的花鞋子配撘

敗了一對...花鞋子...

我覺得夏天着會比較適合...

不過...夏日已過去...

無理由待明天夏天着啦...

只有...在秋涼日子多着啦...

十月十三日星期日...去左荃灣...

行過一個小角落...突然想起...

承諾左穿撘花鞋子的相...

我揾左私人攝影師幫我影相...

係唔係有點巴巴閉閉呢???

所謂的私人攝人師...其實只是我的蝦子餅...

哈哈...

碎花上衣配襯杏色七分褲...

重點在我的花鞋子...

靚唔靚呢???

只是...我個人着得有點飽滿...





















第一次穿撘...脹卜卜...

請多多見諒...肥少少就肥少少啦...

第一次穿撘...只有一張相...

請多多見諒...人家怕羞呢...

我一定努力改進改進...

期待...日後有人見人推的穿撘文...

不過...我想得到鼓勵呀...

請給我一個 LIKE 啦...謝謝...




同場加影我同小女的獨照...

我們係唔係餅印咁似呢???

當然...希望小女青出於藍咁靚女啦...






聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

WESHARE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言