2013年10月22日 星期二

我們這一家的趣語

小女眼見好多同學仔有電話...人有我有心態...

唔理有冇用途...小女想要一部...

話說早幾日蝦子餅換了 IPHONE ...

小女乘機想蝦子餅買電話呢...

為了令小女明白 NO PAY NO GAIN...

蝦子餅開了一個條件...全班考第二會買一部電話俾小女...

十月二十日行街的時候...小女睇到電話...

要求蝦子餅買...蝦子餅同樣提出全班考第二啦...

當時...小女問...如果考第一呢???

蝦子餅隨口答了一句...考第一買咩都得...

小孩子記性真的很好...點解我咁講...

距離考試...餘下不足一星期...

我同小女閒聊的時候...

鼓勵小女用心一點考試...

我話...如果你想買電話...要小心做考試題目...

小女話...考第二好難呀...

我答...考第一你都得啦...你唔係唔識...你只係唔小心...加減唔小心呢...

小女答...係啦...如果考第二就有電話...

我隨口講...考到第一.買個電話買電話套俾你...

小女答...咁個殼呢???

我答...好好好...考到第一買電話買電話套買殼俾你啦...

小女竟然話...爸爸唔係咁講喎...爸爸話...考第一買咩都得...

當時...我唔諗就答...買楝樓俾你好唔好???

一講完...我同小女忍不住笑了出來...

笑料唔會只有我倆笑啦...

覆述一次俾蝦子餅聽...蝦子餅先先大笑...

跟住一樣忍唔住問小女考第一想買咩...

對住小朋友...真係要好小心講說話...

小朋友會記住呢...






















聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

MYAGE

WESHARE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...



沒有留言:

張貼留言