2013年10月11日 星期五

高估了你 ~ LOSHI 國產素材天然炭泥精華洗面膏

洗面產品...我用得最多...

平的...貴的...一樣用過...

好唔好...真的要睇睇自己面珠可唔可以承受...

發掘到一件又平又岩自己用真的超爽...

曾經分享...

杏果實磨砂洗面膏...

天然米糠洗面膏...

有好好評價...又平又好用...

用完想回購...發覺有未試過...

一樣二十二元...試新款啦...


一心諗住用開唔錯...新款一定得...

國產素材天然炭泥精華洗面膏...





















用上國產字眼...唔睇清楚...
 



















LOSHI...MADE IN JAPAN...




















我一定唔會敢入手...

始終有少少驚呢...




















幼滑泡沫輕柔潔淨肌膚...清爽去油去角質...

用後令肌膚嫩滑...不油膩...






















洗面膏是灰色膏狀...

聞到好像有點 LEMON 味...


我已有不錯的感覺...




















捽幾捽...已經有泡泡...

泡泡唔算細密...BUT 好滑...
 



















泡泡捽上面...有陣清涼...




















清水洗乾淨...面珠感覺幾乾淨...

不過略為乾...


















用多幾日...肌膚有脫皮情況...

可能我的肌膚問題...

可能天氣乾燥問題...

唔知啦...我只知...

相比起杏果實同天然米糠...

我唔太欣賞炭泥啦...

停用了...或者...夏天試用啦...

睇睇有冇平反的機會...






聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

WESHARE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言