2013年6月20日 星期四

小女停不了口

GIMME FIVE 5 自選試用品...我第一樣試的...

不是美容產品...竟然是低糖燕窩飲料...

其實是小女的主意...

老實說...我自己一向對即食燕窩飲料期望不是太大...

可能睇得太多負面新聞...總會覺得燕窩不是燕窩...

只是豬皮...不過...

幸好...飲落味道唔錯...少少甜...


我試了幾口...餘下的小女喝光了...

小女想我 ENCORE 回購...

小朋友對甜吃的總是愛不釋手呢...




聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言