2013年6月7日 星期五

GIMME FIVE 5 ~ 自選試用品

今時今日...好多精明消費者唔會一下子敗物...

沒有特價...沒有口碑...沒有試用...

唔會冒險中伏...

我自己一樣...新的產品...唔會隨便買...

我發現了 TRYUS ...

TRYUS.COM.HK 是一個線上平台...

為香港消費者提供免費的試用品...

TRYUS 一次搜集不同種類的試用品給會員試用...

只需填寫一次個人資料登記成為會員...

參加每月的 CAMPAIGN...

每月選取五件試用品...挑選自己的TRYPACK...

我剛收到啦...分享一下...我自己選擇的五件試用品...


PACK 內有一個 GIMME FIVE 5 的布袋...

可以循環用作...筆袋...化妝袋呢...
第一件...速效卸妝潔面泡...BY BIFESTA...
貨 SIZE ...可以試真D...

留待下回分享試用感...

第二件...BEE & FLOWER GINSENG SOAP...BY 泉昌...

SOAP 未拆已經聞到香味啦...

第三件...有機綠茶茶包...BY 美國太子行...

一包...

第四件...低糖燕窩飲料...BY 原燕房...

有一罐...急不及待雪凍...

我試左一啖...小女飲哂...味道唔錯架...

第五件...SNOW BEIGHT DEFENCE DAY CREAM...BY PLACEBO LIFE...

一PACK...恕未能試到功效啦...

各位不妨睇睇啦...


聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言