2013年6月28日 星期五

不能自控 ~ 回購了

早前分享左瑞一寶有機豆奶粉...

老實說...我真係好鍾意飲呢...

而且...好勤力飲...

我已 KO 左...
給我獨特滋味的一罐...

好快手呢...

岩自己...我當然跟手入手左兩罐...

打算 KEEP 住飲... KEEP 住靚呢...

希望 K.O 兩罐後會撞到特價啦...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言