2013年6月24日 星期一

麥當換杯小記

麥當換可口可樂紀念杯...已經唔係第一次...

換杯的瘋潮過去...不少人已經放棄唔換了...

我敢話自己是小粉絲...熱情沒有減退...

仍然出一套換一套...

每一套會三星期...一星期食一次...

換埋換埋有用???唔係呀...

我只是收藏...

可是...換的時候...

我不會左挑右選...一隻完美無瑕...

不過...我錯了...

我真的後悔自己沒有仔細睇清楚...

第二期換粉紅色同藍色...我換了兩隻粉紅色...


我是自行到店舖買回家食外賣的...

第二天我發現...包裝杯的包裝紙原來爛了...

只用膠紙貼好...

真的有晴天霹靂的感覺呢...

不是誇大感覺...因為...我儲的可樂杯...

全部沒有拆開外表的紙包裝...

原封不動放在裝飾櫃呢...

我承認當時我自己沒有好好看清楚...不能怨天尤人...

所以...只是希望呻一下啦...

發洩一下當中失落的心情...

最後一星期的杯...我想我不會換了...

已經不是我想要的...

點解我唔要求退換???我怕...

唔會換俾我...始終是我自己沒有檢查清楚...

我唔想失望而回...



聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言