2013年9月17日 星期二

病中小甜

一不小心...病倒了...

氣管感覺超級唔舒服呢...

唔會不停咳...不過...

一咳就好難停下...咳到肺甩...

聲變了...差不多講不出聲...

有點聲嘶力竭...超辛苦...

幸好...我有個疼愛我的蝦子餅...

我有個體貼我的女兒...

蝦子餅知我唔鍾意食醫生開的潤喉糖...

特地買了一盒潤喉糖給我...

只是小小一盒潤喉糖...可是已足見蝦子餅好有我心...



















女兒放左學乖乖咁做功課...唔需要我憂心...

如果...日日可以自動自覺就好啦...

還主動拉蝦子餅一起做家務...讓我可以多點休息...

在生病的日子...每一點...每一滴...

甜甜在心...

小病是福...我想是這個意思...

希望我早點痊癒...








聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言