2013年9月19日 星期四

呵護我守護我温暖我 @ YEJIMIIN

漢方產品不是中國專利...

韓國推出的漢方產品絶不輸蝕...

韓國品牌 禮知美人 YEJIMIIN 首創漢方草本系列...


使用 100% 韓國藥材...五種漢方成分 ~

艾草...益母草...魚腥草...薄荷...當歸...

舒緩女性特別日子的不適...




















韓國製造...包裝只有韓文...

只有估估下...




















淡香純棉觸感...

棉質一向是我的最愛...加分加分...

我偏愛棉質...貪棉質柔軟舒適...























中間加強雙層吸引層...吸收力特強...

唔會殘留表面...

花型導流層...不會外漏...


唔怕有血染風采啦...

雙面透氣孔...識得呼吸的衛生棉...唔怕焗促...

用上一個生理週期...沒有敏感豆豆出現...

岩我用...SO GOOD...

淡香絲綢觸感...

絲綢???感覺好高貴呢...不過...





















唔知岩唔岩我呢???拆開花碌碌的包裝...

獨立包裝依然花碌碌...SO KAWAII...





















絲綢質地...清爽不笠...

用落唔會有笠住笠住的感覺...

相比棉...絲綢多添了一份軟綿綿...


在悶熱焗促的日子...我最怕有腥臭味...

老實說...我會怕貼得太近人...

有味喎...好尷尬啦...

幾好用...幾乾爽...唔可以去除異味...

唔好旨意我會回購...


淡香...唔係一般的花香果香...

我聞到一陣陣藥材香...週期日子使用...特別部位沒有傳出異味...

兩款產品真的有效去除血腥味...

我唔怕同人行得近少少啦...


艾草漢方熱熏暖敷墊...




















有助舒緩不適...




















做女的時候...我試過痛到唔番學...

生左小朋友經痛沒有了...不過...

私隱部位仍有不適的感覺...

用上暖敷墊...竟然可以緩和不適感...

真的令我十分驚喜...

熱熏暖敷墊在月事前三日或後兩日使用...

暖包細細...好似防腐劑的包裝...

只需搖搖搓搓五至十秒...

暖包會開始發熱...貼在護墊下面就可以了...

熱的程度唔似真實的暖包...

用上只會感到微微熱...感覺好舒服...




YEJIMIIN 銷售點 ~

紫語 ~ 旺角總店同分店
旺角彌敦道582-592信和中心705室
旺角彌敦道688號新之城3樓330舖

紫語 ~ 銅鑼灣店
銅鑼灣東角道24-26東角LAFORET 2/F, 231舖

貝討美化妝品
葵涌大連排道42-46號貴盛工業大廈二期1樓H23室

MAKE UP HOUSE
中環機利文街48-50號德享大廈1樓

千色CITISTORE ~ 荃灣
荃灣地段301號荃灣城巿中心II期

千色CITISTORE ~ 將軍澳
將軍澳新都城中心II期二樓

千色CITISTORE ~ 元朗店
元朗地段464號教育路1號千色廣場3樓及4樓

千色CITISTORE ~ 大角咀店
大角咀福利街8號港灣豪庭廣場地下及1樓

千色CITISTORE ~ 馬鞍山
沙田馬鞍山鞍祿街18號新港城中心3樓

千色CITISTORE ~ 屯門
屯門時代廣場北翼3樓







聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

是次產品由品牌 YEJIMIN 提供...

沒有留言:

張貼留言