2013年9月27日 星期五

敗鞋有條路

敗物是女人的天性...真的假不了...

細妹妹想淘鞋子...不過...

第一次淘鞋...怕唔岩...只想訂一對...

SO 引誘我一人訂一對...

拉勻運費可以平少少...

幫細妹妹下睇下揾下揾下...揾到想要的款色...

可惜...我受不了引誘...

同一款鞋...一人訂不同色...

細妹妹訂了米黃色...我訂了花色...

一對要七十八元人仔...其實...唔平呀...

計埋運費...一對要過百元...

老實說...淘不算抵了...

幸好...我們訂的碼尚算合適...

只是我的腳骨位較大...有少少突出...

我的花色...靚唔靚呢...





















質料唔差...造工唔會話好差有瑕疵...

實物同圖沒有大出入...

SO GOOD...十分讚...





















買了一對鞋...相隔不久的時日...

我們這一家去千色 AEON 感謝日逛逛...

鞋子有減價...我已着迷了...

蝦子餅為我挑選了一雙鞋子...

滿佈粉紅色雞頭的鞋子...一見傾心...

雞鞋...折實三百一十二元...






















兩雙鞋一穿就得...岩哂我...

着落好舒服...

鞋子點襯好睇???

等我有空出一篇穿撘文啦...




























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

WESHARE



純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言