2013年9月13日 星期五

YOU ARE NOT MY CUP OF TEA ~ b.liv 日本蠶絲面膜

保濕...美白...抗氧化...舒緩...滋養再生...緊膚...

肌膚週期角質不斷改變...一款面膜不可走天涯...

一定要因應唔同的肌膚狀態...選擇適當的面膜用...

好好守護自己的面珠...

好似夏天...我面油多...

選用保濕度高的面膜...面油只會越出越多...


我要知膜善用呢...

B.LIV 日本蠶絲面膜...

有多款選擇...照顧不同需要...

包裝只有英文...我覺得加上中文簡介會較好...

六款面膜...原諒我只可以分享四款...

BECAUSE...一言難盡...

























面珠未用前...

唔可以稱得上無瑕...不過...總算平安無事...

第一塊...

KNOCK OFF AGE 魚子煥顏滋潤保濕面膜...

敷完沒有大問題...

第二日勁多面油...面珠就出豆豆了...

























第二塊...

REPAIR & RESCUE 活氧喚膚修護面膜...

























敷完有少少紅...我以為喚膚效果...

第二日...紅退了...我不以為然...




第三塊...

IMMERSE ME 美肌深泉潤澤面膜...

























面珠有足夠滋潤...面油少了...

只是...早兩天的豆豆未退...

























第四塊...



FEEL NO SLUGGISH 時光逆流煥膚面膜...


























敷完就出事了...面珠痕痕癢癢...

























面珠開始發紅...

我按耐不住...洗面去了...

























面珠腫了...一粒一粒的豆豆相繼發惡...

有豆豆睇到有膿呢...

























一殼眼淚了...我不想勉強下去...

SORRY...我不能用下去了...

我想唔太岩我用...不想欲哭無淚...

只有遺下...第五塊同第六塊...

 BRIGHT IS RIGHT 煥白宣言提亮面膜...

























SHEER OFF CREASE 轉瞬無痕抗皺面膜...





























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

是次產品由品牌 B.LIV 提供...

沒有留言:

張貼留言