2013年9月6日 星期五

只能稱你臣@BRTC 嫩肌護膚精華

心癢癢買了一支...期待二十八天的嫩肌護膚...

二十八天過去...用完一支BRTC 嫩肌護膚精華...

我要公開面珠報告啦...

面珠質數有好左少少...不過...

沒有想像的神...


額頭肌膚平滑左...但...

毛孔沒有大改善...依然大...


























NOSE 位毛孔稍稍收細...可惜...

未能控制出油情況...


























面珠...真心覺得沒有改善...

精華用左感覺係好潤...可是...

滋潤保濕好似未能深入肌膚...

只是在面珠外...

面珠經常有油...

光澤感唔好講...我覺得有點暗啞呢...

暗粒未曾消失過...我覺得好似多左呢...

我想未能舒緩鎮靜我的敏感肌...

























SO 唔可以讚好...可能期望過高啦...

老實說...我真的好期待...

二十八天的奇蹟發生...

不過...沒有想像的好用...

或者...唔岩我啦...



聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

...

4 則留言:

  1. 黎依喥要權限, 我留唔到言bor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係要權限...唔知點解突然要待核實先可以出來...

      刪除
  2. 可能lee 個要用多支or 用耐d 先有效

    回覆刪除