2013年9月18日 星期三

大讚小彈的雞粥

在家煲粥...大多是煲皮蛋瘦肉粥...

貪方便呢...

不過...真的食得厭呢...

煲其他粥...一大一小未必肯食...

一大一小始終有少少要求呢...

瑤柱瘦肉粥...冬瓜肉碎粥...南瓜肉碎粥...

來來去去是豬肉...雞得唔得???

我未試過...一大一小唔鍾意有碎骨...

我同蝦子餅講想試試煲雞粥...

但是...無可避免有碎骨...

蝦子餅開始懷念小時候在姐姐夫家食過的雞粥...

強調是沒有骨的雞粥...

細問下發現原來用一隻雞原隻煲粥...

煲好就全隻雞盛起...小心拆肉後放入粥...

食的時候加入葱...冬菜...葱菜...只是講已經流口水了...

決心令蝦子餅尋回味道...我要試一試...

方法改良少少...雞剪去頭同屁股...半成功啦...

總覺得味道差少少...

我想不會是雞頭同屁股的問題...

再接再厲... ENCORE 煲多次...

加入瑤柱煲...味道香左好多...





















食的時候會加葱...冬菜...葱菜...




















粥唔好放太多鹽...會好咸的..

去肥膏去唔夠...

好多雞油呢...要隔一隔...

蝦子餅好滿意雞粥...大讚呢...

只是小彈雞油多左少少...
.
小女比平常食多左半碗呢...

用行動証明好食...




聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


沒有留言:

張貼留言