2013年9月3日 星期二

冷手執個熱煎堆

早前有位 BLOGGER 舉辦了抽獎活動...

不過...因為少少誤會...

獎品送唔出...

讓我有幸執到熱煎堆呀...

我收到郵包了...



不是禮物貴唔貴重的問題...

是送禮者的心意問題...

自己用唔到送俾其他人...

老實說...不是老奉呀...

有人會情願放到過期丟棄就算了...

有人會話送禮是為了谷人氣...不過...

谷人氣只是一時一刻...唔送禮人氣自然回落...

所以...我會相信送禮者不是出於私心...

感謝...送禮的人...

其實...大家想得簡單一點...

世界會美好一點...

我始終相信人性本善...

CRABTREE & EVELYN HAND CREAM 同 BODY LOTION...




聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

8 則留言:

  1. 恭喜你ar!! 不過講真lee d 真係仲未用得慣

    回覆刪除
  2. 我都未習慣.... ><"
    btw, 點解你冇google+ ?? 我唔可以將你分類呢~

    回覆刪除
  3. 妳囡囡同妳好似樣呀, 佢仲笑得好甜呀, sweet sweet~

    回覆刪除
  4. 又試留言先, 之前唔俾我留呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係唔俾留...係留左...我要核實先可以發佈...可能我按錯左...

      刪除