2013年5月16日 星期四

大肚腩大戰 ~ ASANA G5消腩丸

減肥...我覺得肚腩最難攪...

大大個肚腩唔會咁容易消失...好容易會變大過...

辛辛苦苦減左肚仔...一個唔覺意會打回原形...

針對肚腩...巿面上有出到第五代的產品...

ASANA G5消腩丸...神效級的名字好有霸氣呢...

用上金色底紅色字的鐵盒包裝...

一盒有兩包
鐵盒底部同包裝背後有最佳使用日期...
內有一張宣傳單張...詳盡的介紹G5消腩丸...
每日食兩次...每次三粒...開餐前食...

每日食六粒...一盒有九十粒...一盒有十五天份量...

可以做到神效極速進程兩個期...

速見排毒期同速見行氣期...

一包消腩丸有四十五粒...

好似普通的子彈藥丸...藥丸沒有特別的味道...

只是顏色比較特別...同包裝一樣用上金色膠囊...

食左頭兩三日...沒有特別的感覺...

第四日...好似有少少啦...

便便好暢通無阻...份量比平常多左少少呢...

味道濃烈...想暈呢...

食哂一盒...睇睇我個大肚腩...

唔係完全消失左...不過...

的的確確細左...摸落唔會話好大肉地...

效果唔錯啦...我滿意...

我從未試過食藥減肥...只飲過瘦身茶...

可能怕副作用啦...不過...眼見消腩丸已經第五代...

有點信心保證...令我敢一試...

親試十五天...身體未有出現特別唔舒服的反應...

可是...每個人的體質不同...

食左唔舒服一定要請教醫生呀...

唔好知少少扮代表...身體唔講得笑呀...

給G5一個鼓勵...大賣特賣...



聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言