2013年5月21日 星期二

♥ 感激我遇上 ♥ ~ 廣源良綠豆洗容素

廣源良...相信大家唔陌生...

用...大件夾抵食...形容廣源良...

真的沒有錯...品牌的產品真的超級好用...

好似我...用得太潤的爽膚水會出油脂粒...

用一兩日日唔出...但...過多好幾日就出了...

唔關小品牌的事...大品牌一樣有同樣情況...

自從遇上了菜瓜水...命運改寫了...

遇上面珠出現大問題...多油脂粒...

只要洗乾淨面珠...跟住只拍上菜瓜水...

大約一星期左右...面珠問題會改善好多呢...

你話啦...我點可以唔深愛廣源良呢???

菜瓜水我已經唔記得回購左幾多次啦...

除了菜瓜水...薏仁敷面粉一樣有回購...

不過...近日想回購的時候...

行左幾間舖頭唔見有...只有廣源良綠豆洗容素...

老實說...曾經睇過 BLOGGER的分享...

評論綠豆洗容素有點怪味...

我自己一路唔敢試...怕臭呢...

可是...沒有薏仁粉...唯有...試一試啦...

綠豆洗容素...

一百八十克價值二十五元...

樽身背後印有生產日期同最佳使用日期...

底下印有台灣製造...MIT...

打開綠色蓋...內有密封紙封住...附有一隻小匙...

洗容素是淺綠色粉狀...沒有難聞氣味...

我個人覺得...好似同薏仁粉沒有分別...

唔加水唔加鮮奶...我鍾意加菜瓜水...
加菜瓜水調成泥狀搽上面...
敷的時候面珠有乾緊的感覺...
待十分鐘就可以洗乾淨面珠...好乾淨...好清爽...

睇唔睇到分別好大呀???面珠沒有一點油呢...

摸落滑滑...NICE...

原來...綠豆洗容素岩我用...

真的有點後悔曾經唔敢用呢...

希望大家唔好好似我咁...

人地話好就想試...唔好就唔試...

個個人的肌膚唔同...好唔好真係自己知...

人地有效...唔代表自己有效...

人地冇效...唔代表自己冇效...

我覺得......唔試真係唔知好唔好...

白白錯過好物就冇謂啦...

簡介一下 ~

綠豆洗容素成分只有綠豆同薏仁...

洗面只需取適量洗容素於於手心加水調成泥狀...

敷上面珠輕輕推勻就可以温水洗淨...

洗面可以清潔過剩的油脂同污垢...

使肌膚健康...亮麗...

敷面就先洗乾淨面珠...用水或鮮奶加上洗容素調成泥狀...

敷上面珠十分鐘左右...再以温水洗乾淨就得啦...

敷面可以去除毛孔內油脂...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


沒有留言:

張貼留言