2013年5月27日 星期一

給我獨特滋味 ~ RIPPLE 有機豆奶粉


瑞一寶 PRODUCTS 唔係第一次飲用啦...

臨近冬天...飲用過...
羊奶粉...

味道唔太適合我...可能我本身對羊麻麻...

羶味不大...可是...我仍然頂唔住...少少羶...

不過...我沒有對瑞一寶失去信心...

凡事要給予機會呢...

試一試瑞一寶的有機豆奶粉...

我諗有機豆奶粉適合我機會比較大...

皆因...我好鍾意豆類製品...

源自美國...一罐七百克...

價值二百七十九元九角...

每一百克含一千五百毫克骨膠原...

每一百克含十五毫克透明質酸...

養顏美肌喎...


每一百克含一百二十七毫克大豆異黃酮...

非機因改造有機黃豆...

不含添加糖分...去皮有機豆奶...

背後印有成分同建議飲法...

無防腐劑...不含麩質...

不含色素...不含乳糖...


獎狀印記...

後面印有營養資料...

罐底有製造日期同最佳使用日期...
揭開膠蓋...只有錫紙密封...保證未開封...
撕開錫紙...見到米黃色的豆奶粉同一隻膠匙...
三茶匙豆奶粉...加二百五十毫升温水...

豆奶粉攪幾下已經溶左...唔會話一舊舊...

豆奶的豆味好香...好純...


飲落冇甜味...但唔會難飲...

我覺得味道好獨特...

可能我自己好鍾意當中...好純的豆味啦...

味道我非常喜歡呢...


營養早餐 ~ 麥片...

瑞一寶有機豆奶粉取代鮮奶配麥片食用...

多穀類麥片隨人喜好...有機豆奶粉三茶匙...放在碗中...

加入二百五十毫升暖水混和...

攪拌後可以食啦...


食落好似比剩飲多了一點甜味...

豆奶香中有點麥片香...GOOD...

營養飲品 ~ 多穀麥飲品...

自家製飲品...一杯可以頂下肚...

多穀類片一匙...有機豆奶粉三茶匙...放在杯中...

加入二百五十毫升暖水混和...

攪拌後可以飲用...


飲落有少少麥片...增添左口感同飽肚感...

用豆奶粉沖製...唔需要買一包包即沖裝啦...

我用的即食多穀類麥片...
簡介一下 ~

源自美國的瑞一寶有機豆奶粉採用美國非基因改造有機黃豆...

質量具有保證...每粒大豆經過去皮工序...

不但沒有豆腥味...還保留原粒大豆的營養...

例如大豆異黃酮...大豆卵磷脂...大豆纖維...維生素...

不飽和脂肪酸...植物蛋白質和鐵...鈣等礦物質...

對男女...孕婦...青年人...發育中的兒童及老年人有莫大益處...

有機豆奶不含防腐劑...麩質...色素...乳糖...

全新加入骨膠原及透明質酸成份...

有效美白美肌...延緩衰老...修身健康及改善婦女症狀...

令白滑美肌成效進一步提升...

為巿場上唯一有護膚功效的豆奶...可作飲用或作 DIY 面膜...

製作豆奶包括多重加工工序

大豆經浸泡...磨碎...過濾...調制...高温加熱...脫臭...

高壓均質...冷卻等加工過程...

豆奶是在豆漿的基礎上再經高温加熱...脫臭...高壓均質等過程製作...

家用豆漿機...家用豆奶煲是做不出豆奶的...


聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言