2013年5月6日 星期一

卜卜脆即食麵

好多人知道我好鍾意食零食...

不過...我最愛不是薯片...朱古力...

我的最愛是脆麵...

細個經常食媽咪麵...童星點心麵...福字伊麵...

唔知有冇人同我一樣呢???

媽咪麵味道不及當年...唔會點買...

真的好懷念那年媽咪麵的味道呢...

童星點心麵太少了...唔會經常買...

一包唔夠喉...至少要兩包...

福字伊麵品質唔穩定...有時太硬...偶然會買...

試食左...太硬就會用煮來食...

家下食得最多是無印良品的即食麵...

可是...無印良品唔會經常去...

好難解一時心癢癢想食之癮...

某日...揾蝦子餅食 LUNCH ...

預錯左時間早到左...唯有行下超巿打發時間啦...

點知...發現左...東京即食麵...

有幾款口味選擇...有醬油味...雞味等等...

我選擇左泡菜味...一包九元九角...

一包內有四小包...同無印良品一樣...獨立包裝...
我食開無印良品的泡菜味即食麵...

食落幾可亂真...只是味道再濃一點...

唔好以為好似泡菜咁辣...其實...

只是食落有少少泡菜味...唔係太辣的...

包裝上有三種建議食法...

如果第二三種...一個似乎太少了...

我諗我只會用第一種...當零食好了...

偶然食一個...過下口癮...




聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言