2013年5月2日 星期四

◕‿◕ 我 BUY ~ URIAGE 天然礦物泉水噴霧

我的面珠好麻煩...

太乾會出油...太濕會出油脂粒...

用上太油的補濕用品一樣唔得...

不帶油份的補濕會比較岩我用...

URIAGE 天然礦物泉水噴霧...

三百毫升價值一百四十六元...

出街似乎細支裝較方便啦...

大支裝我諗放 OFFICE 或者家中用比較合適...

成份是100% 礦物活泉水...

MADE IN FRANCE ...


底部有最佳使用日期...
獨有天然等滲透特性及含豐富礦物元素 11000mg/l ...

天然礦物泉水...具天然滲透特質...

泉水與人體液相似...礦物原素可與皮膚細胞自然調節融合...

能增強肌膚防禦能力...中和游離基...

達到抗敏感和抗衰老功效...

能為肌膚迅速補水...帶來長效保濕...

令肌膚得到長時間滋養及保護...

直接噴於面珠...讓活温泉水自然滲透入皮膚...無需抹乾...

適合任何膚質及敏感肌用...

礦泉水噴霧用上噴裝...
礦物泉水沒有特別...透明水咁...
面珠一乾就可以用...
噴兩噴...即時補濕...

噴一下覆蓋的範圍已經好大...

噴霧唔會話好大滴水點...細細點咁佈滿面珠...

質地清爽...面珠唔會有負擔...

礦物泉水滲透力強...不用輕拍...面珠已經吸收左...
噴霧保濕效果好好...噴一下...

面珠已經好清涼...好舒服...

一下子舒緩乾到繃緊的面珠...

我的麻煩面珠揾到保濕好物啦...






聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言