2013年5月8日 星期三

紅MASK VS 黃MASK ~ LEADERS CLINIC

每一個 WEEK 敷 一至兩次 MASK ...已經成為習慣...

用 MASK 前...要睇睇皮膚狀態去選擇敷的 MASK ...

女生屋企一定收藏各式各樣的 MASK ...

巿面上好多 MASK 是一盒盒發售...

用左一塊唔好用...其餘的可能隨時 WASTE ...

有時真的覺得有點浪費呢...不過...勉強用又唔得...

送俾人???我唔係太鍾意...

己所不欲...勿施於人...

自己已經覺得唔好...點敢送俾人呢???

LEADERS CLINIC 一片一片售買...

好在可以試左...岩就ENCORE...

包裝正面用上韓文...唔識睇呢...

MADE IN KOREA...

背後貼上中英文簡介...

底部印有最使用日期...

除皺緊緻修復面膜...一片二十五元九角...

針對開始老化並逐漸失去彈力的肌膚...

是一款運用填充護理原理令肌膚緊緻...富有彈性的集中緊緻面膜...

腺苷酸成分與五種複合成分...

多元勝肰複合體的綜合效果令肌膚光滑...

富有彈性...淡化細紋...

幫助緩解深皺紋...令肌膚煥發年輕光彩...

洗完面珠敷十五至二十分鐘就得啦...

MASK 好薄好貼面...唔仔細睇真係唔覺敷 MASK ...

可是...可能天氣潮濕...

敷完 MASK 感覺好唔舒服...有點笠呢...


我諗乾燥天氣用會比較好...

忍唔住...我去左洗面...

唔係咁鍾意油的感覺囉...
除痘補水修復面膜...一片二十五元九角...

針對由各原因引起的痘痘...是一種低刺激性面膜...

含蝸牛粘液...可有效舒緩肌膚...

清潔毛孔...緩解刺激...增加彈力補充營養等作用...

在緩解肌膚問題同時補充水分...令肌膚水潤...

洗乾淨面珠敷十五至二十分鐘就得啦...

MASK 好透薄好貼面...

離遠睇...真係唔覺眼敷左MASK...

面珠只是好似白左咁...

敷完 MASK ...只需要輕拍面珠吸收精華...

唔知係唔係 MASK 有蝸牛粘液???

輕拍面珠的時候感覺好有彈力...

敷面珠前...我的面珠有少少敏感的粒粒...

敷完 MASK ...粒粒舒緩左...

兩款相比...我比較喜歡紅MASK..

我會回購...除痘補水修復面膜...


聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言