2013年5月22日 星期三

O MY GOD ~ 三十有一


我生日...一大一小為我慶祝...

小女超用心寫的我愛你...


蝦子餅知我心的LITTLE TWIN STARS 立體砌圖...
蝦子餅原定安排外出食飯...不過...

唔係週末前夕...我唔多贊成...

最後決定...照舊煮飯...

蝦子餅買了一個我想試的新蛋糕...

東海堂...

愛媛縣黑芝麻雲呢拿蛋糕...
其實...初初睇到 POSTER ...

我以為是黑芝麻芝士呢...


食落勁香雲呢拿味...不過...太過甜...

我們這一家不是太喜歡呢...

回想一下...發覺...

二零一二年的五月二十二日...我出的一篇日誌...


輕輕走了...那怕老的心...

已經默默接受了...


聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言