2013年5月15日 星期三

煥膚好 EASY ~ DERMAQUEST 美白煥膚潔面乳


大熱天時...大汗淋漓...

唔好講汗...油一樣滿面...

汗油滿面...毛孔阻塞...引致粉刺暗瘡...

唔用高效的潔面產品點得呢???

美國品牌 ~ DERMAQUEST  推出美白煥膚潔面乳...

同時發揮最高效的潔面及煥膚效果...令面珠 FEEL 到滑溜溜...

MADE IN USA...

樽底貼有最佳使用日期...
背後有使用方法...

扭開瓶蓋有保護層密封...
我自己唔多鍾意瓶口設計...

潔面乳會遺留在瓶口...唔太衛生...

潔面乳呈白色乳液狀...聞落唔會有特別的味道...

面珠又油又污糟...

乾的面珠搽上潔面乳按摩一陣...待一分鐘後用清水清洗...

唔知係唔係煥膚作用???我感覺面珠有少少刺痛...

感覺不是太好呢...我唔太鍾意...

用清水洗乾淨面珠...睇睇...有冇白滑呢???

面珠好乾淨...不過...略嫌有點乾...

我要用上爽膚水潤一潤...

簡介一下 ~

潔面乳含15%甘醇酸成份...

於潔面過程同時進行温和的煥膚作用...

令面珠老化的角質層減少...相對增加面部表皮皮膚細胞的生長...

回復健康皮膚的狀態...感覺如BB肌膚的幼嫩度...

老化的皮膚由於角質層太厚...

令護膚產品只有0.3%的份量可以達到皮膚細胞上...

有99.7%的產品停留和浪費於已經死亡的角化細胞中...

健康的皮膚由於角質層較薄...

皮膚的吸收能力可以有效增加至約200倍...

潔面乳有效回復幼年健康皮膚表皮層的黃金比例...

令護膚品物有所值...

聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言