2013年5月14日 星期二

大妹妹給我的驚喜

五月十一日星期六...慶祝左母親節...

同時大妹妹提早十日送了我一個驚喜...

買了美心的芒果脆脆作為我二零一三年第一個生日蛋糕...

我唔太鍾意個脆米...

有點咸...味道怪怪的...

同甜甜的芒果唔合襯呢...

食左蛋糕...預告左我渾渾噩噩咁過左一年...

我老一年了...突然覺得有點滄海桑田呢...

女人...年過雙十...

我覺得不要慶祝比較好一點...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言