2013年5月7日 星期二

♥ 愛在花海中 ♥ ~ LUX 媚惑幽香

今時今日...沐浴乳只可以潔淨 BODY ...NO WAY...

我諗潔淨 BODY 同時要做到夠香夠滋潤就 OK...

一瓶走天涯... NO WAY...

人人對香味的感覺不同...岩我未必岩你

人人的膚質不同...岩你未必岩我...

為了切合每個人不同需要...LUX 與國際香氛專家合作...

精心調配一系列顯貴香氛...配合沐浴乳...

在沐浴的時候沉醉於陣陣顯貴花卉清香...

LUX 沐浴乳系列...有五種不同香味...

隨自己喜愛的香氛和功效...挑選心水的沐浴乳...

紅色的有玫瑰香氛的水嫩柔膚...

金色的有茉莉香氛的滋養潤膚...

白色的有紫羅蘭香氛的亮白細緻...

藍色的薄荷香氛的煥活冰爽...

紫色的墨蘭花香份的媚惑幽香...

適合温柔依人的我???一定是媚惑幽香啦...

媚惑???我想到嫵媚同誘惑...比較LADY的感覺...
墨蘭花...其實係唔係蘭花一種呢???

墨蘭花香氛散發迷人香氛持久縈繞肌膚...釋放無與倫比的感染力...

特別擷取墨蘭花極致盛放...香氣四溢的刹那芬芳...

融萃於植物香薰精油...讓你沉醉於極度誘惑之中...

沐浴乳好似香水咁...有前中後調呢...

前調辛香喚感官...

中調有墨蘭花同牡丹混合的花香...

後調配合檀香的後調...悄悄散發高雅迷人的香氣...

沐浴乳產地在中國...保存期三年...

一升裝...四十元有找...抵到爛呀...

印有成份...我冇仔細留意...
沐浴乳用上泵裝...

沐浴乳是紫色的啫喱狀...好特別...

花香味好重...香味好 LADY ...好似 ONLY FOR LADY...

聞下聞下好似有點像糖果味呢...有種 SWEET SEET 的感覺...

香味充滿整個 BATHROOM ...真的好似置身花海一樣呢...

沐浴乳加水搓揉...泡泡唔太多...

不過...泡泡好柔滑...搽上身感覺好滑溜...

睇睇用左沐浴乳洗的手...潔淨方面做到...

可是...我覺得滋潤度唔太足夠...

手仔沒有閃令令的光澤...睇落已經唔夠滑不溜手...

幸好我肌膚唔太乾...勉勉強強可以接受啦...

不過...較乾的人用...我想差了一點點呢...

沖完涼一定要搽 LOTION 滋潤一番...


避免肌膚繃繃緊...

用來沖涼...香味充滿一身...

香味 PASS ... I LOVE IT ...

一舉手一投足散發令人會回首一望的香氣...

可以令女人羡慕咁望...可以令男人傾慕咁望...

行步路都特別醒神啦...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言