2013年5月24日 星期五

腋下唔怕濕 ~ DOVE 乾爽低敏感止汗系列


一講 DOVE ...我只會想到沐浴露...

原來...我錯了...

DOVE 其實有其他個人護理產品呢...


巿面第一款無添加的女性止汗PRODUCTS ...

無香料...無 PARABENS ...

無色素...無酒精...

為敏感肌提供純淨...温和及低敏感的四十八小時止汗保護...

令肌膚長時間乾爽舒服...

PRODUCTS 含四分一潤膚乳...止汗同時滋潤腋下肌膚...

唔錯喎...我的腋下有用喎...

腋下是全身出汗的重災區...一出街一定要用止汗用品...

唔用唔掂架...腋下會濕左...笠住笠住呀...

DOVE 乾爽低敏感止汗系列...

DOVE 乾爽低敏感止汗噴霧...

一百五十毫升價值三十三元九角...

背後有簡介...

噴霧裝...我覺得較衛生...
用前搖一搖...距離腋下大約十五厘米噴...

噴霧沒有香味...只有噴後留下的一陣冰涼感呢...

DOVE 乾爽低敏感止汗走珠香體露...

四十毫升價值三十一元九角...

背後有簡介...

我總覺得走珠香體露唔太衛生...

自己用一樣咁講...碌左腋下喎...

碌腋下四至六下...碌完會有點笠感...

皮膚上會有淡白色的乳液...

等一陣會乾...乾左腋下會透明左...

感覺同樣清爽...


不過...我只會選購噴霧裝...

好抱歉...請原諒我的偏見...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言