2013年7月15日 星期一

黑鑽修護我的秀髮

夏天...我的頭髮...

竟然有點乾...有點旱...好似一堆草...

難道跟隨天氣轉...頭髮髮質有少少改???

照計...冬天就乾旱...

夏天頭油較多...理應唔會一堆草...

是的...沒有想錯...

而...我的確有點乾旱...

查實...是我一日洗兩次頭...

頭髮太油...我過唔到自己一關囉...

早晚一次...令頭髮失去營養...

我想要出動...LUX 黑鑽極致修護系列打救一下我的頭髮呢...

黑鑽極致修護洗髮乳...黑鑽極致修護潤髮乳...

用上淺桐色包裝...

背後有簡介...

洗髮乳同潤髮乳同是 MADE IN JAPAN...

洗髮乳同潤髮乳同上泵裝...

黑色圈的是潤髮乳...唔會攪錯...

含兩倍高效氨基酸微粒及比納米細水一千倍的高效滲透修護配方...

迅速滲透三層髮絲結構...直達髮芯...

由髮根至髮尖深層填補受損髮芯小孔...

連續使用三次...兩倍補修受損髮絲...

令秀髮回復如黑鑽般閃亮無瑕...

閃耀秀髮...綻放優雅動人香氣...

洗髮乳只需在濕髮用上適量搓揉...再用清水洗淨...

潤髮乳用於洗髮後...取適量均勻塗於濕髮上...

輕輕按摩一至三分鐘...隨後用清水洗淨...

洗髮乳呈乳液狀...有點閃金色...

香味好清新...

輕輕搓搓已經好多泡...

潤髮乳呈 CREAM 狀...有點淡黃...

重重的花香味...

雙手搽上頭髮...已經感覺好潤好滑...

用上一個星期...頭髮感覺柔順左...滑溜左...

梳頭唔怕卡住卡住...用手梳一樣冇難度...

唔需要紥住出去...散髮出街一樣唔怕...

唔係好飄逸...不過...我接受...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言