2013年7月4日 星期四

蕃茄魚湯米線

蝦子餅同同事聯誼...留低我同小女撐枱腳...

魚湯又出場啦...來一個...魚湯米線...

魚尾一條...蕃茄一個...薑數片...

魚尾兩邊煎一煎...加入適量水滾滾...

滾好湯...魚尾拆肉放落湯...

加...蟹柳...芥蘭...肥牛...

一碗超正米線...食得...

其實...蝦子餅不在家食飯...

我和小女大多唔食飯...

食的是有湯的麵食...

點解平日唔食???事關蝦子餅唔多好麵...

我們食飯多...

唔知點解呢???小女似我...鍾意食麵...

米線太索水...湯餘下不多...

我諗下次落多少少水好一點...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言