2013年7月26日 星期五

岩唔岩見仁見智 ~ CELDIE 法國海鹽深層洗面膏

行過個人護理店...

見到我想試的洗面膏話特價...

一百二十克價值三十五元...

屋企洗面膏差不多用完...敗家借口呢...


CELDIE 法國海鹽深層潔面膏...



法國海鹽成分...透明質酸顆粒...毛孔清潔...
MADE IN JAPAN...

最佳使用日期為二零一五年十一月...

背後貼有中文簡介...
洗臉後感清爽是最吸引我... BECAUSE 我最怕笠...
洗面膏白色膏狀...摸落有少少粒粒...

唔知係唔係海鹽呢???不過...一加水捽粒粒就溶左...

聞落有點清涼的 LEMON 味...橙味好似唔多覺...

輕輕搓幾搓...已經有泡泡...
搓上面感覺好清涼...好爽...

好似有少少薄荷的感覺...可是...不會感覺刺激...

用水清洗乾淨...面珠仍然有清涼感...

一洗完面的感覺是零負擔...非常清爽...

用左幾日...我發覺面珠好似皮薄左咁...

冰涼的感覺越來越強...

乾淨就乾淨...不過...我覺得好似刺激左少少...

為了唔好太傷面珠...我會隔兩三日用一次...







簡介一下 ~

法國天然海鹽 ~ 精選海鹽成分能深入毛孔...

深層清潔老化角質...殘餘彩妝...油脂及塵污等...

還原清透潔淨美肌...

透明質酸保濕顆粒 ~ 突破性研發觸摸得到的保濕微粒...

把透明質酸分子包裹在內...洗臉時為肌膚導入大量水分...

同時形成鎖水層...防止水分流失...

洗臉後不再乾燥緊繃...肌膚得到的水嫩潤澤...

超量盈綿密泡沫 ~ 特製超棉密泡泡細緻豐潤...

能温和去除污垢和油...配上清新橙香...

帶來舒適愉悅的享受...




聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言