2013年7月5日 星期五

捐血小驚魂

時間唔許可...MISS 左捐血的日子...

終於...六月二十九日抽到時間捐血啦...

一如以往...我們到旺角捐血站...

嘩...好多人呢...

等下等下...可以捐得啦...

可是...只有我一個捐...

因為......

我的斤兩足夠...護士提議我損四百五十CC...

其實...以往我試過捐四百五十CC...

不過...捐完會頭暈...想嘔...

打算試一試再挑戰...誰知...

唔得囉...

捐完坐左一陣已經...來了...

感覺好焗...好暈...想嘔...眼前還有點白...

開始不停標冷汗...

O MY GOD...嚇死蝦子餅同小女...

幸好仍未離開...護士可以即時照顧我...

瞓低二十分鐘左右...唔舒服的感覺沒有了...

護士話斤兩夠已經可以捐四百五十CC...唔會有問題...

我捐三百五十CC沒有問題...

一捐四百五十CC就唔得...唔知點解囉...

蝦子餅轟炸我...唔俾我捐四百五十CC...

我想以後乖乖聽話好了...




聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言