2013年7月24日 星期三

蝦子餅出血記

七月二十日...星期六...

我們這一家同探親的蝦子餅家姐去左行街街...

深水埗西九龍走一圈再遊走荃灣的AEON同一田...

我同小女各有收獲...

小女有 MY MELODY手鏈型手錶...

我的收獲最大...

有一把 LITTLE TWIN STAR 紙扇...
一個手袋...
MY MELODY 手鏈型手錶 四十九元九角...

小女急不及待用啦...

手鏈型手錶有 LITTLE TWIN STAR ...

不過...唔買了...

LITTLE TWIN STAR 紙扇 十九元九角...

用我就唔捨得用啦...收藏啦...

手袋 原價一千九百三十元...10% DISCOUNT...

折實 一千七百三十七元...

次次主意不定...選不定款式...

心大心細...蝦子餅唔敢有意見...

待我自己選一個岩心意喎...

話買話買...買左好鬼耐啦...

好話唔好聽...二零一二年秋天初買到二零一三年夏天啦...

終於...買到了...開心死我啦...

手袋唔一定大大牌子...岩我心水就可以啦...

十分喜歡呢...多謝老公...


聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


沒有留言:

張貼留言