2013年7月3日 星期三

令我心花怒放的 MAYBELLINE 潤唇膏


潤唇膏...我用得最多...

一定隨身攜帶...猶如身份證一樣重要...

隔一陣我會補補咀唇...我最怕咀唇乾巴巴...

在家如是...出街如是...不會改變...

潤唇膏唔一定用好貴...平價我一樣會用...

小女心花怒放的 MAYBELLINE 芒果味潤唇膏...

第二支仍然未開...因為...我用開的未用完...

不過...得到問卷調查獎品...
當中有一支...車厘子味...MAYBELLINE 潤唇膏...

粉紅色的包裝深深吸引我呢...

未徹底用完的潤唇膏打入冷宮了...
車厘子味無色...

MADE IN CHINA...

一打開蓋子已聞到濃濃的車厘子味...

相比下...我覺得芒果味好似優勝一點...

搽上咀...閃令令...

同芒果味一樣滋潤...

用左十日左右...我發覺...

咀唇好似唔同左...唔會經常有乾的感覺...

MAYBELLINE 潤唇膏... 

三十元左右一支...價錢實惠...

密密搽...唔會肉痛啦...

何況我有一支芒果味存倉呢...






聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言