2013年7月30日 星期二

腋下要營養 ~ FA NUTRISKIN 營養修護止汗孖寶

一年三百六十五日...我唔可以冇左...

止汗用品...屋企一定有兩三支...

好用唔好...我一試就知啦...

FA NUTRISKIN 營養止汗系列...

MADE IN GERMANY...

四十八小時防汗保護...SORRY...

一日二十四小時...至少沖涼一次...

SO...我唔知 KEEP 唔 KEEP 到...

無酒精...唔怕會刺激肌膚...

FA NUTRISKIN 營養修護止汗噴霧...

一百五十毫升...

背後有簡介...文字我唔識...
噴裝...
噴出的噴霧集中...唔會話好散...

噴霧唔會凝聚有小水點...好快就乾左...

乾左唔會有粉末凝結...只是肌膚有點令...

有濃香花香味...

FA NUTRISKIN 營養修護止汗走珠裝...

五十毫升...

背後有簡介...文字我唔識...
用上玻璃瓶走珠裝...要小心使用...

輕輕碌幾碌...輕易可以碌出止汗精華...

精華有點水...碌左要待一陣...唔太快乾...

有淡淡花香味...

相比下...我覺得...走珠裝香味較容易接受...

噴裝好似略為濃左少少...維持時間較長久...

不過...衛生一向是我關注...

我覺得走珠裝唔太討好...

走珠裝用完我要抹乾淨呢...

噴裝會較方便我用...







聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言