2013年7月17日 星期三

蝦子餅生日甜在心

七月十六日...我家大人生日...

沒有特別慶祝...只是在家食 PIZZA ...食蛋糕...

我們選擇食東海堂的赤莓の動心...

流心雜莓蛋糕以可愛草莓造型...

配以清新雜莓慕絲及在蛋糕內注入的清甜雜莓汁及粒粒草莓粒...

蛋糕 SO KAWAII 呢...

可惜...我個人認為 AKB 48 的生日插牌唔太適合咁 CUTE 的蛋糕...

我拍手...小女獨唱首生日歌...

許個願...吹焟燭...蝦子餅一刀切呀...

嘩...有鮮紅色的雜莓汁流出... SO FRESH ...

流走哂...咁食的時候點呢???

士多啤梨頂部是糖霜做...甜到漏的甜...太甜了...

蛋糕內部的雜莓慕絲...入口好細滑柔嫩...慕絲味道岩岩好...


不過...流心中間只是有少少粒粒草莓果肉...唔多夠...

流心味道略為有點酸...唔太岩我同蝦子餅...

可能人老啦...較為愛甜...

食完蛋糕...送禮物時間啦...
小女送了自製的按摩券...每張半小時...

有二十四張呀...合共十二小時...

不過...每日最多用兩張...

只限星期一至四...五六日要休息喎...

蝦子餅工作辛苦...可以鬆一鬆呢...

可唔可以全部兌現...唔知啦...

只知...感覺超甜...

女孩子真的很會氹人呢...生女好過生仔呀...哈哈...

我和小女一齊包了一份外表相當有心思的禮物...

蝦子餅唔捨得拆呢...

聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言