2013年7月16日 星期二

我的DAY AND NIGHT @ KOTEX

女人特別日子...需要特別用品...

只是短短幾天...不過...

特別用品一定要小心選擇...

唔好講日常活動...瞓覺一樣有影響...

我一向用開...KOTEX ...

自從 NATURAL 親膚棉面...草本抑菌...面世

一試愛上...我用了好幾年...

KOTEX WHITE 唯白 革新研發...

新升級乾爽體驗...

超薄護翼日用...二十三厘米長...

超薄護翼量特多超長夜用...二十八厘米長...

3D超爽圈...有助集中流量...快速吸收...

保持乾爽不回滲...

扇形加闊設計...巾身前後加闊...

配合雙重防漏保險壓線...倍感安心...

零摩擦感...棉面護翼...

兩側棉面...減低與大腿間之摩擦...輕鬆自在...

超透氣呼吸底層...時刻呼出濕氣...讓皮膚自然呼吸...


KOTEX 的設計...我用開...沒有問題...

滲漏唔會發生...可以周身郁啦...

3D 超爽圈吸收得好好...唔會話周圍有...

乾爽感覺一流...唔會笠住笠住...

初初摸落其實難以分辨...柔軟感覺好似棉呢...

可惜...一試就知龍與鳳...

網面...SORRY...我唔用得...

會癢癢...會出豆豆...

用左一日已經要投降...我敏感囉...

我覺得包裝要加上網面或棉面...字眼...

讓消費者安心選購...



聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言