2013年7月9日 星期二

扮燒賣

六月三十日...星期日...我們到娘家聚聚...

指定動作...嘆個靚茶...

飲茶...一定會叫燒賣...

一籠一人一粒唔夠食...兩籠好似多左少少...

媽媽貼心的為我們這群大孩子試試做燒賣...

事先聲明...媽媽廚藝是有限公司呢...

但是...這份心意超大...

飲茶前...媽媽事先準備所有材料...

不過...包的工作就落在我身上...

哈哈...

我從未做過燒賣...可是...

我諗唔難囉...我估同包雲吞差不多...

沒有技巧...只是隨手揑起...

我想媽媽買錯皮...

買的不是燒賣皮...而是雲吞皮...

話咁快...包好啦...

其實...我應該修剪一下多餘的皮...

不過...我知道媽媽一定唔贊成...

所以...唔多手了...


媽媽做最後一步...蒸...

登...登...登...

除了...皮不是黃色...

賣相唔差呢...

味道略為不足...加多兩粒鹽好少少...

皮食落略為有少少硬...一定啦...根本不是燒賣皮...

我諗用真正的燒賣皮應該會好好多...

媽媽話下次買燒賣皮再接再厲喎...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言